Základní informace:
Pobočková ústředna dnes plní mnohem komplexnější funkce než tomu bylo dřív (přenos hlasu) a nabízí široké spektrum komunikačních služeb. Dnes velmi často pobočkové ústředny využívají infrastrukturu datové sítě a umožňují tak přenos hlasu i dat po jednom datovém vedení. Ústředny tak integrují všechny komunikační kanály, které firmy používají – internet, hlas a data.
Typické příklady služeb:
- ISDN, ADSL služby
- IP telefonie
- tarifikace hovorů
- plné programovatelné nastavení přístupových práv (povolení, zakázání provolby,…)
- modularita systémů (přizpůsobení ústředny velikosti firmy i s přihlédnutím k budoucímu rozvoji společnosti)
Nabízíme:
- konzultace a návrh pobočkové ústředny
- montláž
- oživení, nastavení systému
- proškolení uživatelů
- servis
Reference:
- Coca Cola, Linde Technoplyn, Jihočeské Tiskárny, Jednota České Budějovice, Zdravotní pojišťova Ministerstva Vnitra České Budějovice, GIMI