Pobočkové ústředny

Základní informace:

Pobočková ústředna dnes plní mnohem komplexnější funkce než tomu bylo dřív (přenos hlasu) a nabízí široké spektrum komunikačních služeb. Dnes velmi často pobočkové ústředny využívají infrastrukturu datové sítě a umožňují tak přenos hlasu i dat po jednom datovém vedení. Ústředny tak integrují všechny komunikační kanály, které firmy používají – internet, hlas a data.

Typické příklady služeb:

  • ISDN, ADSL služby
  • IP telefonie
  • tarifikace hovorů
  • plné programovatelné nastavení přístupových práv (povolení, zakázání provolby,…)
  • modularita systémů (přizpůsobení ústředny velikosti firmy i s přihlédnutím k budoucímu rozvoji společnosti)

Nabízíme:

  • konzultace a návrh pobočkové ústředny
  • montláž
  • oživení, nastavení systému
  • proškolení uživatelů
  • servis

Reference:

  • Coca Cola, Linde Technoplyn, Jihočeské Tiskárny, Jednota České Budějovice, Zdravotní pojišťova Ministerstva Vnitra České Budějovice, GIMI